Revelion Antena 1. Prezentat de Dan Negru pentru al 21-lea an consecutiv, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.
Minutul de aur de la Revelion Antena 1, de la ora 23:05, a adunat în fața micilor ecrane 3.577.000 de români din toată țara, Antena 1 înregistrând 20.3 puncte de rating și 41.3% cota de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 2.930.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.
Cel de-al 21-lea program de Revelion Antena 1 prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 22:02 – 02:00, a obținut în acest an o audiență de peste 4 ori mai mare față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din întreaga țară si de aproape 3 ori mai mare față de următorul clasat, Romania TV.
„Este al 21-lea Revelion pe care-l fac la Antena 1. Am mai făcut unul și pentru TVR 1. Am lucrat cu Dan Manoliu, dar și cu Titus Munteanu, care era un titan al televiziunii în România. Eu am făcut zeci de emisiuni în România, mai multe formate, dar toată lumea a rămas cu Negru și cu Revelionul lui. E o onoare, oricum”
Dan Negru, realizator
Câtă lume s-a uitat la Revelion Antena 1
Astfel, Revelion Antena 1 a condus în topul audiențelor la nivelul publicului din toată țara cu o medie de 14.4 puncte de rating și 31.9% cota de piață, urmată de Romania TV, cu 5.1 puncte de rating și 11.2% cota de piață, Kanal D, cu 3.4 puncte de rating si 7.6% cota de piata, Pro TV cu 3.3 puncte de rating si 7.3% cota de piata si TVR 1, cu 2.9 puncte de rating si 6.4% cota de piata.
La minutul de aur, de la ora 23:05, 3.577.000 de români urmăreau Revelion Antena 1, cifrele înregistrate fiind de 20.3 puncte de rating și 41.3% cota de piață.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență aproape triplă fata de urmatorul clasat, Romania Tv, si de aproape 4 ori mai mare faţă de Pro TV.
Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 13.5 puncte de rating și 31 cota de piață, la o distanță apreciabilă de PRO TV, clasat abia pe locul 3 cu doar 3.5 puncte de rating și 8 cota de piață, după România Tv, cu 5 puncte de rating si 11.6% cota de piata.
În minutul de aur, de la ora 23:34, la nivelulul publicului urban, Antena 1 obținea un rating de 18.1 de puncte și o cotă de piață de 38.4 procente.
La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de peste 3 ori mai mare față de urmatorul clasat, Pro TV.
Antena 1 își păstrează supremația și la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, „Revelionul Starurilor – 2021” înregistrând pe acest segment de public 12.1 puncte de rating și 36.3% cota de piață, de peste 3 ori mai mult față de următorul clasat, Pro TV, care a înregistrat 3.7 puncte de rating și 11.1% cota de piață.
Măștile de la Revelion au venit din SUA
Şi în acest an a fost respectată tradiţia realizării măştilor tocmai în Statele Unite, la Los Angeles.
“Una dintre cele mai complicate și spectaculoase măști din acest an este cea a Diavolului. Este şi una dintre cele mai costisitoare, preţul ei ajungând la câteva mii bune de euro. Masca a fost realizată în Los Angeles şi a durat câteva săptămâni, iar la filmare, vedeta din spatele măştii a avut de îndurat cel mai mult timp în cabina de machiaj, peste 5 ore”, spune Andreea, master make-up special și coordonatoarea echipei de machiaje speciale.
CITEȘTE ȘI » În noaptea de Revelion, la numărul unic de urgență 112 au fost sesizate 3.598 de evenimente