Primăria Sectorului 3. Trei știri de interes pentru locuitori

Primăria Sectorului 3

Primăria Sectorului 3 a venit cu informații de ultimă oră pentru cei ce locuiesc în sectorul administrat de Robert Negoiță. Informații utile referitoare la eliberare cărților de identitate, la dezvoltarea infrastructurii în învățământ, dar și despre actele de urbanism.

Cărțile de identitate, emise în 30 de zile calendaristice

Primăria Sectorului 3 prin Direcția de Evidență a Persoanelor îi informează pe cetățeni că emiterea cărții de identitate, începând din 12 ianuarie 2021, se realizează în 30 de zile calendaristice.

Actele necesare în vederea emiterii cărții de identitate se găsesc pe site-ul Primăriei Sector 3 www.primarie3.ro, Secțiunea Informații Utile – Acte necesare și Servicii electronice – Evidența Persoanelor.

Eliberare carte de identitate 2021 Bucuresti

În sectorul 3 funcționează 5 birouri de evidență a persoanelor situate în:

  • str. Matei Basarab nr. 32 corp C
  • Calea Vitan nr. 43 (în incinta Secției de Poliție nr. 11, sector 3)
  • aleea Ciucea nr. 2 (în incinta Secției de Poliție nr. 13, sector 3)
  • str. Rodnei nr. 52 (incinta secției de Poliție nr. 23, sector 3)

CITEȘTE ȘI » Eliberare carte de identitate – GHID PRACTIC cu toate informațiile importante!

Primăria Sectorului 3 continuă dezvoltarea infrastructurii de învăţământ

Primăria Sectorului 3 a desfășurat lucrări de investiții la unitățile de învățământ preuniversitar la creșe, grădinițe, școli și în perioada învăţământului online. Restricţiile nu au oprit nicidecum preocuparea Primăriei Sectorului 3 în ceea ce priveste dezvoltarea infrastructurii de învățământ.

“În prezent se derulează lucrări în cadrul a zece proiecte destinate modernizării infrastructurii școlare, de la dotări educative de ultimă generaţie, până la construirea de clădiri noi în locul celor care şi-au depășit perioada optimă de activitate”

oficialii de la Primaria Sectorului 3

Un exemplu în acest sens este construirea noii clădiri în care va funcţiona Creşa Trapezului. Vechea structură nu mai prezenta siguranţă, drept pentru care decizia ridicării uneia noi a fost absolut necesară. Noua construcție destinată prichindeilor va avea 120 de locuri, în spaţii ultra-moderne, ca dotări şi funcţionalitate.

29.01 cladire gradinita

Un alt obiectiv care merită evidenţiat este cel al Grădiniţei 239. Construcția pornită de la fundaţie, cu parter şi două etaje, va oferi cu generozitate spaţii diferitelor activităţi pentru 200 de preşcolari.

De asemenea, corpul cel nou al Şcolii Generale 81 se ridică la standarde moderne, din punctul de vedere al materialelor didactice şi al mobilierului. Cele trei etaje au fiecare câte cinci săli de clasă iar la cel din urmă nivel se va afla o sală de festivităţi.

Unităţile de învăţământ ale Sectorului 3 au cunoscut transformări esenţiale în ultimii ani. Prima etapă, a consolidării şi modernizării spaţiilor deja existente, e aproape de final. Autoritatea locală pune accentul în prezent pe construirea de structuri noi, precum săli de sport, creşe, grădiniţe, dar şi corpuri în cadrul şcolilor.

“Atragerea cu succes a fondurilor europene, în toţi aceşti ani, a sprijinit Primăria Sectorului 3 pentru a oferi noilor generaţii condiţii optime în ceea ce privește desfășurarea procesului educațional”, spun cei din administrația Negoiță.

Actele de urbanism pot fi depuse online pe www.primarie3.ro

Primăria Sectorului 3 – Serviciul Urbanism şi Amenajarea Teritoriului a eliberat în anul 2020, un număr de 1797 de certificate de urbanism și 989 de autorizaţii de construire pentru locuinţe, birouri, anexe gospodăreşti, publicitate, branșamente, spaţii comerciale și operațiuni notariale. Autorizaţiile au fost eliberate conform Legii 50/1991, cu modificările şi completările ulterioare, republicată.

Cetățenii sectorului 3 pot depune online pe site-ul www.primarie3.ro, secțiunea informații utile/acte necesare și servicii electronice, solicitări în vederea obținerii următoarelor documente de urbanism:

  • eliberare certificat de urbanism;
  • eliberare certificat de urbanism (publicitate);
  • cerere completare documente de urbanism;
  • comunicare privind începerea execuţiei lucrărilor;
  • dispoziţii de îndreptare eroare materială;

De asemenea, cetățenii sectorului 3 au posibilitatea să obțină online, încă din anul 2017, certificate de urbanism de informare, prin intermediul platformei http://edirect.e-guvernare.ro. Toate detaliile necesare sunt disponibile accesând acest link.

Sistemul Informatic de Gestionare a locurilor de parcare din sectorul 3

CITEȘTE ȘI » Eurovision România 2021 #ealtceva. Etapa de selecție a piesei României debutează astăzi, 1 februarie

Te cunosc de undeva

Te cunosc de undeva! revine pe 6 februarie, la Antena 1

ambulanțe noi

Ambulanțe noi în România! 559 milioane de lei pentru 1.358 de ambulanțe noi