Lidl își extinde rețeaua din România prin inaugurarea celui de-al 37-lea magazin din București

Lidl

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în București, pe data de 11 februarie. Magazinul este situat pe Bulevardul Lacul Tei, Nr. 69 A, sector 2, București.

Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună.

Astfel, noul magazin din București dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență, precum și sistem de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație.

Noul magazin din București are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.000 m². Orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă, între 07:00 și 21:00, iar duminică între 08:00 și 20:00. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea peste 25 de noi locuri de muncă.

Sfaturi importante de la oficialii Lidl

Pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, publicate atât online, cât și în incinta magazinelor.

Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere și păstrarea distanței recomandate față de alte persoane.

131286126 3524528790930040 4888340799885324465 o

Pentru a-i ajuta pe clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată față de cei din jurul lor, și în noul magazin din București se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

În același timp, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor.

Inaugurarea magazinului Lidl din București continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente.

„Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, anunță oficialii companiei.

CITEȘTE ȘI » Rețeaua de magazine MyAuchan din Stațiile Petrom ajunge la 33 de unități

MyAuchan

Rețeaua de magazine MyAuchan din Stațiile Petrom ajunge la 33 de unități

Opera Națională anunță trei spectacole de excepție: „Carmina Burana”, „La Traviata” şi „Tango. Radio & Juliet”

Opera Națională anunță trei spectacole de excepție: „Carmina Burana”, „La Traviata” şi „Tango. Radio & Juliet”