De la începutul acestui an, OMV Petrom și Auchan Retail România au mai inaugurat încă opt noi magazine de proximitate MyAuchan în Stațiile Petrom, până în prezent fiind reamenajate 33 de unități.
Cele mai recente spații au fost deschise în Stații Petrom din București, Ilfov, Buzău, Moreni, Târgoviște și Bucov (Prahova).
Cele mai recente magazine de proximitate MyAuchan au fost integrate în locul spațiilor comerciale existente din Stațiile Petrom Pantelimon, Virtuții (București), Afumați (jud. Ilfov), Buzău Nord, Buzău Sud, Moreni, Târgoviște și Bucov (Prahova).
Cu suprafețe cuprinse între 50 mp și 147 mp, magazinele MyAuchan propun clienților o gamă de până la 1700 de produse la un raport preț-calitate avantajos, de la alimente premium, incluzând produse gata preparate, cafea proaspătă, produse proaspete (fructe și legume, brutărie, lactate) și alte produse de băcănie, până la produse non-alimentare, precum cosmetice, detergenți, produse pentru bebeluși și accesorii auto.
Ce găsești în magazinele MyAuchan
Pe lângă gama variată de produse, în magazinele MyAuchan clienții beneficiază și de o serie de servicii utile, precum posibilitatea de a-și achiziționa taxe de drum/pod și vignete, servicii de transfer de bani și de plată a utilităților.
De asemenea, toate cele 8 magazine includ și zone dedicate Costa Coffee, ca parte a unui parteneriat amplu ce presupune integrarea acestui concept la nivel național.

Parteneriatul dintre OMV Petrom și Auchan Retail România, un concept nou pentru piața locală, presupune reamenajarea atât la interior, cât și la exterior, a aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom și integrarea magazinelor MyAuchan în spațiile comerciale existente.
În perioada 2021-2024, cele două companii vor investi peste 50 de milioane de euro în acest proiect și vor remodela anual circa 100 de stații de alimentare Petrom.
Alte proiecte implementate de Auchan
Auchan realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor.
Printre cele mai ample acțiuni de responsabilitate derulate de către companie se numără campania Mobilizatron, care a condus la plantarea a 100.000 de copaci în România, realizarea filmului România Neîmblânzită, primul documentar despre natura României, campania de colectare a uleiului alimentar uzat prin intermediul hipermarketurilor Auchan, precum și amenajarea a două unități de suport medical pentru pacienti cu forme noncritice de Covid-19.
CITEȘTE ȘI » Zero Risipă, de 6 luni în magazinele Auchan: 800 de tone de alimente au fost salvate