Penny intră pe lista partenerilor din București a celor de la Glovo

Penny este disponibil de astăzi și în Glovo. Așadar compania svine în întâmpinarea clienților cu toate produsele existente în magazinele Penny.

Glovo întărește interesul de a veni în întâmpinarea utilizatorilor săi cu cea mai bună experiență de consum, dar și cu o gamă completă de produse, de aceea, din ianuarie, adăugă Penny pe lista celor aproape 3000 de parteneri deja existenți în aplicație.

Clienții pot intra pe aplicația Glovo și selecta produsele dorite din magazinele Penny, iar Glovo le livrează la adresa indicată în maxim o oră. Nu există comandă minimă, iar livrarea costă 15,99 lei în București.

Pe Glovo vor fi disponibile toate produsele din magazinele Penny, din categorii precum băuturi (apă, sucuri, alcool), mezeluri, lactate, snacks-uri și produse de panificație, dulciuri, ready to eat, produse pentru casă și familie, produse cosmetice, etc.

Glovo 2 years in Romania 2

Aplicația Glovo cuprinde categorii predefinite, care pot fi selectate de utilizatori în funcție de nevoile lor: Mâncare, Supermarket, Livrare rapidă, sau Magazine. Acestor categorii, care apar pe măsură ce noi parteneri sunt adăugați în aplicație, li se adaugă și butonul „Orice”, pe care utilizatorii îl pot folosi pentru a comanda produse sau articole disponibile în orașul lor, dar care nu se află în categoriile predefinite.

“Simplitate, rapiditate și preturi bune-acesta este trioul pe care ne așteptăm să îl experimenteze cei care vor comanda produse de la Penny prin intermediul aplicației Glovo.Credem că această soluție se pliază foarte bine pe stilul de viață modern și activ al clienților noștri”

Daniel Gross, CEO Penny

Cum comanzi de la Penny prin aplicația Glovo?

  • Descarcă (gratuit) Glovo de pe Google Play sau App Store și creează-ți cont
  • Deschide aplicația pentru a vedea ce poți comanda în zona ta
  • Alege o categorie dintre cele predefinite, folosește butonul „Orice” sau caută direct un produs în bara de căutare
  • Odată ce ai plasat comanda, poți vedea în ce stadiu se află, iar după ce curierul a preluat-o, îl poți urmări în timp real până ajunge la tine
  • Pe mail-ul cu care ți-ai creat contul vei primi confirmarea comenzii
  • Doar în timpul livrării poți contacta curierul Glovo pentru nelămuriri sau informații
  • Poți plăti cu cardul direct în aplicație sau cash la livrare
  • Oferă un rating după fiecare comandă atât magazinului/restaurantului de la care ai comandat, cât și curierului
  • După finalizarea comenzii, găsești pe mail confirmarea și detaliile livrării

Penny, de 16 ani în România

Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 278 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din 5.000 de angajați.

“Suntem bucuroși că, începând de astăzi, am adăugat Penny pe lista de parteneri Glovo și suntem convinși de faptul că împreună vom depune toate eforturile necesare pentru fi alături de clienții noștri cu produse de bună calitate și un serviciu la standarde ridicate”

Victor Răcariu, General Manager Glovo

Activitatea Glovo în primii doi ani în România

planurile Glovo in Romania 750 x 3440 scaled 1

CITEȘTE ȘI » Castorul de pluș Titi a fost cumpărat din magazinele Auchan de peste 30.000 de români

4 lucruri de știut despre tulpina din Marea Britanie. „În 3 luni, va fi dominantă în București”

Orange Money

Orange Money lansează cardul de credit care le permite clienților să-și aleagă beneficiile