Bucharest Gaming Week 2020 a fost la putere! Gamerii au putut urmări mai mult de 114 stream-uri video realizate de peste 40 de creatori de conţinut de gaming şi nu numai la scenele evenimentului şi la booth-urile partenerilor.
Toate stream-urile din cadrul evenimentului au generat peste 2 milioane de vizualizări.
1,1 milioane de participanţi unici au fost înregistraţi la a apatra ediţie a Bucharest Gaming Week 2020, care a avut loc în premieră online între 16 şi 22 noiembrie.
„Este un număr de participanţi cu totul impresionant, nemaintâlnit la un eveniment din România. Ne-a depăşit orice aşteptare. Dincolo de numărul celor care au venit la Bucharest Gaming Week 2020, ne bucură perioada petrecută în cadrul evenimentului”, a declarat Tudor Dăescu, organizator Bucharest Gaming Week 2020.
Au fost evenimente speciale la Bucharest Gaming Week 2020
În timpul weekend-ului, pasionaţii de jocuri video au putut descoperi peste 40 de titluri, fie jocuri dezvoltate în România de către studiourile locale precum PositronX, Gibbous, Yaga, Door Kickers 2, Raiders of the Lost Island, fie jocuri internaţionale recent lansate precum Assassin’s Creed: Valhalla, Spider-Man Miles Morales, Watch Dogs: Legion şi Demon’s Souls.

Între punctele importante ale celei de-a patra ediţii a Bucharest Gaming Week 2020 s-au numărat şi acţiuni care suţin implicarea mai mare a femeilor în industria de gaming.
În cadrul unui webinar susţinut de studioul de game development Amber, invitatele au căutat soluţii pentru ca femeile să poată avea acces egal în a se afirma în joburi din industria creatoarea de jocuri, dar şi posibilităţi de deveni creatoare de conţinut.
În aceeaşi notă, la evenimentul central al Bucharest Gaming Week 2020, s-a înfiinţat GRLpower, o echipă de gaming susţinută de Samsung cu componenţă exclusiv feminină, formată din cinci creatoare de conţinut de gaming din România.
Citește și » La Bucharest Gaming Week, Berceni a fost desemnat „Cel mai bun cartier de gaming”