Digi dă startul campaniei „Cel mai tare în portare”

Digi are o nouă campanie, din data de 27 ianuarie 2021, clienții rezidențiali (persoane fizice) care se portează în rețeaua Digi Mobil beneficiază de o reducere de 50% din valoarea abonamentului ales, timp de 6 luni.

“Cel mai tare în portare” se adresează atât clienților noi, cât și celor existenți. Oferta este disponibilă în toate magazinele Digi, online, pe site-ul companiei, prin apel la serviciul Relații Clienți (031.400.4600) și prin intermediul agenților de vânzare Digi.

Cei care doresc să efectueze portarea online pot accesa site-ul companiei, secțiunea Mobil, aleg abonamentul dorit și completează câmpurile necesare în vederea plasării comenzii. În cazul clienților existenți, aceștia pot beneficia de ofertă prin logarea în contul de client. Clienții aleg abonamentul dorit, selectează opțiunea Portare și urmează pașii pentru plasarea comenzii. Oferta se aplică la contractarea serviciului de telefonie mobilă pentru o perioadă de 24 luni.

Avantajul client este valabil pentru oricare dintre abonamentele Digi Mobil:

  • Mobil Optim Nelimitat la 5 EUR (inclusiv TVA)
  • Mobil Optim 3 la 3 EUR (inclusiv TVA)
  • Mobil Optim 2 la 2 EUR (inclusiv TVA)

Abonații Mobil Optim Nelimitat care contractează în cadrul acestei oferte un al doilea sau al treilea abonament vor beneficia, suplimentar, de reduceri determinate de volum (3 EUR în loc de 5 EUR, la care se va adăuga și reducerea aferentă campaniei, în funcție de numărul de abonamente active asociate aceleiași adrese)”

De aceleași avantaje se pot bucura, în cadrul campaniei, și clienții care dețin telefoane mobile compatibile 5G și care pot efectua trafic suplimentar în rețeaua Digi Mobil 5G Smart, fără a plăti în plus pentru datele consumate în această rețea.

“Digi a lansat, în iunie 2019, în România, serviciile de telefonie mobilă la standarde 5G și a făcut posibil accesul utilizatorilor la cea mai avansată tehnologie a momentului, în domeniul comunicațiilor electronice mobile, în cele mai avantajoase condiții comerciale de pe piața locală”

comunicatul companiei

Digi, de 12 ani, numărul 1 la portarea numerelor de telefonie mobilă

Digi Mobil este destinația preferată de portare a utilizatorilor de servicii de voce și date mobile, încă de la lansarea serviciului, în octombrie 2008, potrivit datelor comunicate la începutul anului 2020 de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM).

Compania și-a păstrat poziția de lider la portabilitate și în 2020, cu 377.536 numere de telefonie mobilă portate pe parcursul anului, o creștere de 11,8 % cu 2019, în timp ce piața portabilității în rețelele de telefonie mobilă a cunoscut, anul trecut, o contracție cu 2,4% față de anul anterior.

digi

Luna cu cele mai multe portări de numere de telefonie mobilă a fost decembrie 2020, când în rețeaua companiei s-au portat 38.272 de numere dintr-un total de 93.661. Astfel, în cei 12 ani de existență a serviciului, rețeaua a atras prin portare peste 2.375.000 numere de telefonie mobilă.

Potrivit autorității de reglementare în domeniul comunicațiilor, ANCOM, acoperirea rețelei Digi Mobil pentru serviciile de voce s-a îmbunătățit pe parcursul anului 2020 și a ajuns la 98,02% din populația României, în creștere cu aproximativ 3% față de 2019.

Detalii despre Digi

Digi este liderul pieței de internet, pay-tv și servicii convergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia, Digi | RCS & RDS figurează în top 3 operatori tradiționali de cablu în Europa.

Compania deține aproape cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 8,4 milioane de gospodării în România și Ungaria. În domeniul serviciilor mobile de voce și date, Digi a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii.

digi 1

Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.

CITEȘTE ȘI » Auchan România asigură cumpărături livrate direct la mașină în 2 ore

Teatrul de Operetă „Ion Dacian” anunță spectacole cu public: „Gala extraordinară a Operetei Românești” și „Voievodul țiganilor”

Televiziunea Română lansează cel mai nou şi inedit proiect media